home
shop
account
winkelmand
menu

Verzend- en retourbeleid

Retourneren

Wij kunnen ons moeilijk voorstellen dat je onze Ginger Jack terugstuurt. Moest je ons product toch willen terugsturen, heb je tot 30 dagen na ontvangst tijd om ons product te ruilen of retourneren. In ruil voor het geretourneerde product krijg je een tegoedbon, een ander product of je geld terug.

Bedenktijd/retour

Let op, dit zijn de uitzonderingen op ons retourbeleid:
– Items met korting kunnen niet geruild worden.
– Items moet in de originele verpakking geretourneerd worden.
– Items mogen geen zichtbare gebruikssporen vertonen.
– Items die gekocht zijn via één van onze resellers kunnen worden geruild of teruggestuurd.

Een product terugsturen kan door te mailen naar hello @gingerjack.be. Wel draag je zelf de kosten voor terugzending van het product.

Product ruilen?

Wil je je product ruilen? Dat is helemaal geen probleem. Je kan hiervoor contact opnemen met hello@gingerjack.be. Wel draag je zelf de kosten voor terugzending van het product.

Levertijd & verzendkosten

Wij doen zorgvuldig ons best de bestelling zo spoedig mogelijk bij je af te leveren. Het lukt ons echter niet altijd lukt het om dit na te komen, soms zijn producten niet voorradig en dan kan de levering van je bestelling iets langer duren. Mochten wij om wat voor reden dan ook deze levertijd niet halen, dan brengen wij je hier natuurlijk zo spoedig mogelijk van op de hoogte.

Levering verloopt via BPost, PostNl, DPD. Over het algemeen zal de levering de eerstvolgende werkdagen tussen 9:00 en 18:00 plaatsvinden. Helaas kunnen wij het moment van aflevering niet garanderen.

Ik heb een verkeerd bezorgadres doorgegeven!

Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op via hello @gingerjack.be. We proberen dan de bestelling nog voor jou te wijzigen.

Garantie

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie bij jou te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor je aanspraak kunt maken op garantie. Op grond van het Europese recht zijn wij aansprakelijk voor elk gebrek van overeenstemming dat binnen een termijn van twee jaar na de levering van de goederen aan het licht komt.

Wanneer je een gebrek aan het product ontdekt, dien je binnen een redelijke termijn van 30 dagen contact op te nemen met ons. Indien je tijdig contact met ons opneemt zullen wij zorgen voor een kosteloze vervanging.

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar hello @gingerjack.be. Moest je toch niet geholpen zijn, kan je je klacht ook voorleggen bij de Consumentenombudsdienst.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Contact

Wij doen ons uiterste best voor jou als klant. Daar hoort bij dat je ons eenvoudig kunt contacteren. Mocht je vragen hebben dan kan je ons bereiken via:
Ginger Jack
+32-3-393-03-87
hello @gingerjack.be
www.gingerjack.be

Rijnkaai 37
2000 Antwerpen
BTW: BE 0753.397.812